Klacht: geen track n trace tijd

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

er is geen track n trace tijd beschikbaar. zit nu al 6 uur te wachten

als postnl hun fouten herkent, en niet in hun eigen mail beschrijven dat ze een hele goede beoordeling hebben. als je even googled zie je zat er niet 400 positieve beoordelingen zijn, maar duizende slechte beoordelingen en klachten

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2017 om 11:08 geantwoord

Geachte heer Roosjen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat er geen tijdsindicatie beschikbaar is voor uw zending.

De tijden die we aangeven zijn gebaseerd op eerdere bezorgingen op uw adres. We doen ons best om een zo specifiek mogelijke indicatie te geven maar dit is niet altijd mogelijk.

We hebben over het algemeen een goede beoordeling. 98% van alle pakketten worden binnen 24 uur geleverd. Van de overige 2% wordt het grootste deel de volgende dag geleverd. Er worden per dag meer dan een miljoen pakketten verwerkt. 2% van van een miljoen pakketten zijn nog steeds 20.000 pakketten. De 998.000 pakketten die gewoon bezorgd worden krijgt verder geen reactie omdat het als normaal wordt ervaren. Daarom zijn er alleen maar klachten te zien online.

Alle klachten die gemeld zijn door martin87