Klacht: Geen track en trace informatie

Rene20 op 22 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op woensdag 10 februari een pakket opgestuurd, aangetekend met handtekening.

Daarna bericht bij tt dat pakket op vrijdag bezorg wordt in de late middag/vroege avond. Geen probleem.
Op 12 februari om 03.30 uur, de vrijdag, geeft tt aan dat vanwege drukte geen bezorgmoment bekend is. Nu, 13 februari 08.45 uur, dus ruim 24 uur nog steeds dezelfde melding.
Ik heb er nu echt spijt van dat ik het niet zelf heb gebracht. Kost wat meer benzine maar daar krijg ik wel zekerheid voor terug. Ik ben echt totaal ontevreden met de kwaliteit van postnl. is namelijk niet de eerste keer.

Als het pakket vandaag, zaterdag 13 februari bezorgd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste heer, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend dat uw verzonden pakket nog niet is aangekomen. Mijn welgemeende excuses daarvoor. In een persoonlijke mail heb ik aanvullende informatie opgevraagd voor het opstarten van een onderzoek. Vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Rene20

1 jaar geleden - Geachte lezer, Via mijn mail heb ik nog geen verzoek ontvangen voor aanvullende informatie. Wel dat een onderzoek is opgestart.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2021 om 10:06 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Ik zie door middel van uw gegevens inderdaad dat er al een onderzoek is opgestart op 16 februari. Vanaf die datum zal er binnen 9 werkdagen contact met u worden opgenomen om een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek.

PostNL Klantenservice

Rene20

Heeft op 22 februari 2021 om 10:56 geantwoord

Ik vind het erg lang duren en heb het idee dat afdelingen niet samenwerken. Maar goed, ik zal mij er in moeten schikken.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene20