Klacht: geen tot weining reactie

op 02 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb bij webcasso een bedrag van 1800 openstaan,probeer ze contineu te mailen voor een regeling,maar krijg geen reactie.
Ik ben bereid te betalen maar nu is morgen al de rechtzaak,heb ook in de mails aangegeven dat ik het bedrag niet ineens heb,heb wel al 200 overgemaakt.Het is toch in niemand zijn belang dat de kosten alleen maar oplopen en ik wil tot een oplossing komen met hun.
Leef van een wajong uitkering,en moet ook elke maand 550 huur betalen en gwl/internet,telefoon,ziekenfonds en natuurlijk nog eten,het is toch niet de bedoeling dat ik op straat kom te staan,probeerde juist door contact met hun te leggen kostenverhogende rechtzaak te vermijden ,maar krijg helemaal geen reactie of interactie.

Het gaat om dossiernummer 8661515

betaling in termijnen ivm alles niet ineens kunnen betalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 04 augustus 2017 om 08:59 geantwoord

Geachte heer /mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door moniek71