Klacht: geen toegang meer via inlog

op 22 juni 2016 over Webreus in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds vandaag woensdag 15 juni 2016 kan ik op geen enkele manier toegang krijgen tot mijn webmail van Webreus. Mailtjes via de heldesk worden niet beantwoord; telefonisch zijn alle medewerkers altijd in gesprek en moet je via mail contact opnemen.
Neem je op via je privé mail [ik kan immers niet in mijn werkmail van Webreus!] dan wordt een mail ter bevestiging van je vraag naar jouw………… JUIST werkmail gestuurd [waar je dus niet kan inloggen]

Met privémail eveneens gevraagd wat er aan de hand is maar ik krijg geen atnwoord, en ik krijg er geen hoogte van van er loos is.

Mogelijk kunt u erachter komen wat er aan de hand is bij Webreus?
Ik heb ze al diverse keren gezegd dat ook ik afhankelijk ben van mijn opdrachtgevers met wie ik via webreus communiceer.
Dit gaat mij klanten kosten [en inkomen…]

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weer bij mijn mail kan van webmail webreus hosting.

Alle klachten die gemeld zijn door carenvandijkadvies