Klacht: Geen tijdsvak aangegeven bij Track & Trace en het niet leveren

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Dit is mijn tweede bestelling bij DHL op korte termijn en bij beiden keren heb ik bij de Track & Trace: “undefined – undefined uur”.

Vandaag ben ik de hele dag aan het wachten en krijg ik een paar minuten geleden te horen dat er een tijdelijke overmacht is, maar de dag van bezorging is niet aangepast. Wat betekend dit in godsnaam?

Hierbij wil ik aangeven dat de ervaringen van post bezorgen rommelig is vergeleken met PostNL. Ik snap dat er niet op de minuut gepland kan worden, maar toch wel in de beperkingen van 2 uur?

Groetjes,
Pascal

Gewenste Oplossing:

Duidelijke communicatie over de tijd van levering van max. 2 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PascalMM