Klacht: geen tickets retour

niet4all op 23 februari 2011 over 4alltickets.nl in de categorie Kaartenverkoop

geen tickets retour en geld terug ivm wijziging datum concert van Usher van een vrijdaGavond NAAR EEN DINSDAGAVOND. Geen stijl!!!!!
Dus nooit meer wat bestellen bij 4All. Bij ’t telefonisch contact met 4All werd gezegd ” stuur maar een mailtje naar [email protected]
Je begrijpt ’t wel … nooit een melding op terug gekrijgen

Gewenste oplossing

Geld terug

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 4alltickets.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4alltickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4alltickets.nl

Heeft op 10 november 2017 om 15:33 geantwoord

Beste Van Harten, we sluiten jouw klacht op Klacht.nl omdat deze gedateerd is. Tickets worden verkregen door een uitgebreid netwerk van contacten. De prijs van de tickets aangegeven op de website reflecteren dan ook de kosten, tijd en moeite om de door u gewenste tickets te kunnen bemachtigen. Kenmerkend is dat de prijs van de tickets de waarde aangegeven op het ticket overschrijdt. Prijs komt tot stand door de marktwerking van vraag en aanbod; prijzen kunnen dus fluctueren. Alle orders zijn bindend voor de koper en kunnen niet worden geannuleerd zonder schriftelijke toestemming van 4ALLtickets.

Alle klachten die gemeld zijn door