Klacht: geen terugmelding

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Zoals mijn collega in uw email reeds had geantwoord heeft de verzender bij ons claimrecht.
Ik heb tevens de gehele emailconversatie nagelezen en ik kan niet vinden waarin mijn collega's nalatig zijn geweest u te informeren.
We zijn ten alle tijden eerlijk en vriendelijk naar u toe geweest in onze conversaties.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door j.meyster