Klacht: Geen terugbetaling voor retourzending # 1700012027

op 14 oktober 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit van de geleverde goederen, had ik deze retour gestuurd. Ik kreeg bevestiging van ontvangst door Vanoutlet.nl met de vraag om de rekeninggegevens te bezorgen. Ik heb deze overgemaakt, maar wacht nu reeds 5 maanden op de terugbetaling. Op mails/telefoons reageren ze niet.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de terugbetaling van # 1700012027 ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 april 2017 om 20:41 geantwoord

Ik heb reeds herhaaldelijke malen contact opgenomen met de klantenservice; via mail en telefoon. Keer op keer beloven ze de terugbetaling uit te voeren, maar ik heb tot op heden niets ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanwesenbeeck D