Klacht: Geen terugbetaling nadat besteld product niet geleverd wordt

op 16 december 2017 over Snijders Trading in de categorie Handelsondernemeing

In januari 2017 kochten wij een Foxdrain douchegoot op
douchegootkopen.be. We kozen voor deze goot omwille van twee specifieke eigenschappen. Bij levering van de goot bleek dat deze eigenschappen afweken van de productspecificaties op de website. Na contact met de heer Marcel Snijders, zaakvoerder, ging het zogezegd om een misverstand (terwijl hij goed wist dat er een verkeerde goot opgestuurd werd). Nadat we deze goot op zijn vraag terug gestuurd hadden, werden de verzendingskosten hiervan teruggestort én werd ons een correcte goot beloofd. Na enkele weken hadden we nog altijd niets ontvangen, toen ze hem contacteerden, bleken er tal van uitvluchten te zijn, waardoor alles vertraging opliep. Na nog een aantal
weken probeerden we de heer Snijders nogmaals te contacteren via mail en telefoon, maar er werd niet opgenomen, noch geantwoord. ‘Marcel’ bereiken via telefoon werd intussen een hele opdracht, maar uiteindelijk beloofde hij ons het geld terug te storten (intussen zijn we al meer dan 10 maanden na de oorspronkelijke aankoopdatum) en komt er geen schot in de zaak. Ondertussen hebben we ook een Nederlandse kennis ingeschakeld die hem meermaals gecontacteerd heeft (want onze telefoonnummers heeft hij geblokkeerd), bij een laatste contact heeft de heer Snijders onze kennis nogal brutaal te woord gestaan en begon hij zelfs te dreigen. Vorige week heeft hij geantwoord op één van onze wekelijkse mails, waarin hij aangeeft het geld voor het einde van het jaar terug te storten. Echter tot op vandaag nog geen terugbetaling gezien… Ondertussen bestaat de website www.douchegootkopen.be al niet meer, maar we hebben wel weet van een andere website van deze man, nl www.icebergcompany.nl. Na wat research op het net, blijken wij niet de enigen te zijn die door deze man te zijn opgelicht. We eisen van hem enkel dat hij onze 200€ terugstort. In feite is het ondertussen al meer dan dit bedrag, met alle telefoontjes naar Nederland die wij al gepleegd hebben. Ons
factuurnummer is INV-2017-0112.

Wij willen een terugbetaling van het geld dat ons toekomt, nl 200€ en dat deze man gestopt wordt dergelijke praktijken uit te voeren.

Alle klachten die gemeld zijn door PJBRU