Klacht: geen terugbetaling na onmogelijkheid product te leveren

op 03 juli 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Dit was de eerste mail 13/04/2017: Via deze weg willen wij jullie in kennis stellen dat wij helaas niet over kunnen gaan tot levering van uw product(en) daar wij gesommeerd werden om te staken met de verkoop van onze producten.
Mochten we toch tot levering over gaan, dan zou er per direct een dagvaarding worden opgesteld…Voor de consumenten die nog geen betaling hebben ontvangen, doen wij onze uiterste best om de betaling zo spoedig mogelijk terug te boeken.
We begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie is en dat velen zich gedupeerd voelen. Dit is nooit onze intentie geweest.
R. Sahin
MultiMediaExpert
Na een vraag van mij op 6/6 hoe het zat met de terugbetaling kreeg ik volgend antwoord: Beste,
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Gezien de financiële omstandigheden kunnen wij u op dit moment helaas niet
tegemoet komen om uw betaling te retourneren.
Wij doen er alles aan om uw betaling z.s.m. te storten op uw bankrekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

met de volledige terugbetaling.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yves.clavie