Klacht: geen terugbetaling bij retour

op 30 september 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juli liet ik een bestelling plaatsen. Ik ontving deze vrij snel maar ze vielaten niet in de smaak waardoor ik de bestelling heb terug gestuurd. Ik kreeg een bevestiging van ontvangst maar tot vandaag heb ik mijn geld nog niet terug gezien. Ik heb al herhaaldelijk gemaild met de vraag of ik een nr kan krijgen waarop ik het bedrijf kan bereiken omdat ik het over en weer gemail beu ben. Mijn vraag wordt echter genegeerd en telkens krijg ik hetzelfde te horen. Mij geld zou terug betaald zijn. Zij stuurden hiervan al 2 maal een bewijs maar telkens heb ik aangegeven dat de gegevens en de persoon aan wie zijn het geld overgemaakt hebben niet overeenstemmen met mezelf en die van mijn bank. Dit duurt al bijna 2 maanden en ik word er spinnijdig van!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. Ik heb het overgeschreven van mijn eigen rekening dus indien ze mijn geld per vergissing aan iemand anders hebben terug gestoeten is het aan hen om deze fout terug recht te trekken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Brandeal

2 maanden geleden - Beste Hanane, Bij deze willen wij u laten weten dat wij nogmaals een diepgaand onderzoek voor u zullen instellen om dit tot op de bodem uit te zoeken. Nogmaals onze excuses en wij komen zo snel mogelijk bij u terug met een antwoord. Met vriendelijke groet, Brandeal Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hananel