Klacht: Geen Telegraaf ontvangen.

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juni 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rijkelijkhuizen,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de krant niet heeft ontvangen. Wij zullen contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter compensatie zullen wij uw betaalperiode met een dag opschuiven. U kunt ervan uit gaan dat de krant voortaan weer keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Simone Rijkelijkhuizen