Klacht: geen telefoonverbinding mogelijk sinds online t-mobile werd

op 02 oktober 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via e-mail vernomen dat online in T-mobile online zou veranderen per 20-09-2011. Vanaf deze datum was ik onbereikbaar voor degene die mijn belden. Echter ik kon degene wel horen, maar ze hoorden mij aan de andere kant van de lijn NIET. Dit is sinds 20 sept 2011 aan de gang.
Standaardpraatje van resetten helpt niet. Mijn telefoon zou kapot zou. OOK NIET! WAT DAN! Dat lijkt me toch aan T-mobile om te onderzoeken. Intussen al meer dan 60 euro aan mobiele kosten moeten spenderen.
Als telefoonapparaat defect zou zijn, zou je dus niets moeten horen. Ook met een ander toestel was het zelfde probleem helaas aanwezig.

Gewenste Oplossing:

Service gerichte bediening. Gratis een monteur sturen om te repareren wat er dan ook stuk mag zijn. VERONDERSTELLING IS DAT NU HET MODEM DE BOOSDOENER ZOU ZIJN. Laat een monteur dit onderzoeken.
GAARNE TELEFOONKOSTENVERGOEDING VOOR DE GELEDEN SCHADE.
Internet daarentegen doet het gelukkig wel.
Maar intussen al 13 dagen geen telefoon is zeer ernstig.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline-Vere15