Klacht: geen telefoonverbinding

op 28 januari 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

sinds vorig jaar overstap gemaakt naar UPC sindsdien niets anders dan problemen gehad.
inmiddels vele tientallen euro’s kwijt aan telefoonkosten maar nog geen oplossing.
er zijn al drie monteurs langs geweest en die meten alle drie lage waardes deze zijn minimaal dus volgens UPC zou het dan moeten werken.
alle oplossingen die dit bedrijf aangeeft is dat alles bij mij ligt is er iets niet goed dan is ook altijd mijn bekabeling niet goed.
inmiddels vervangen de telefoon,telfoonkabel 2x hdmi kabel,splitter 4 maal ingangs kastje,netwerkkabel en wat blijkt bij het telefoontje van gisteren antwoord medewerker uw kabels zullen wel kapot zijn.
ander standaard antwoord is de kabels zullen wel te lang zijn.
maar inmiddels nu al weer drie weken geen of slechte telefoonverbing (en de rest is ook droevig)
nu heb ik gesproken met een monteur en die zegt dat ik een versterker kan aansluiten dat zal de verbinding aanzienlijk verbeteren.
upc gebeld hierover en wat denk je wat het antwoord is ja dat kan maar die moet u dan wel zelf betalen.
nou vraag ik je toch,ik neem iets af en betaal daarvoor dan verwacht ik toch ook dat het werkt zoals dit bedrijf dis promoot.
als ik een auto koop en het werkt niet wordt dit toch ook opgelost totdat ik heb waar ik voor betaald heb.

Gewenste oplossing

upc levert mij gewoon die versterker zodat als dit werkt hun de belofte van snel internet en goede kwaliteit tv en een storingsvrije telefoonverbinding wel kunnen waarmaken.

Alle klachten die gemeld zijn door tummetje