Klacht: Geen telefoonnummer of emailadres

op 03 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet meer bereikbaar op een telefoonnummer of email adres

Gewenste Oplossing:

Wanneer hun telefoonnummer en email adres weer werken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juni 2021 om 21:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het contacteren van de klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vreemd dat u aangeeft dat u de klantenservice niet kunt bereiken. De klantenservice is via Facebook, Twitter, telefonisch en per brief te bereiken. Een e-mailadres hebben ze niet. In het telefoonnummer van de klantenservice is een tijd terug wel iets veranderd. U wordt gevraagd om via www.postnl.nl/contact alvast wat gegevens in te vullen bij mijn online collega 'Daan'. Daan zal deze gegevens doorsturen naar de klantenservicemedewerker die u verder gaat helpen, zodat deze u sneller kan helpen. Zodra Daan alle benodigde gegevens heeft verzameld, zal u een persoonlijk telefoonnummer (gekoppeld aan de verstrekte gegevens) ontvangen om de klantenservice te bereiken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 05 juni 2021 om 12:30 geantwoord

U geeft aan:

\"U wordt gevraagd om via www.postnl.nl/contact alvast wat gegevens in te vullen bij mijn online collega 'Daan'. Daan zal deze gegevens doorsturen naar de klantenservicemedewerker die u verder gaat helpen, zodat deze u sneller kan helpen. Zodra Daan alle benodigde gegevens heeft verzameld, zal u een persoonlijk telefoonnummer (gekoppeld aan de verstrekte gegevens) ontvangen om de klantenservice te bereiken.\"

Waarom zet je niet gewoon op de website van Postnl een algemeen nummer voor klantenservice? Nu lijkt het erop alsof je het voor mensen extra onaantrekkelijk maakt om contact op te nemen, door er eerst een bot 'Daan' aan te koppelen. Dit geeft me heel sterk het gevoel dat Postnl op deze manier lastige telefoontjes wil ontwijken.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymon1