Klacht: Geen telefoon, Geen sim en toch betalen??? het kan blijkbaar bij Vodafone

op 10 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone drijft je tot wanhoop.

Op 8 maart heb ik een Iphone 150 2 jaar abbonement aangevraagd. Met nummerbehoud!!!
Op 10 maart is deze telefoon geleverd met een nieuw nummer.
Ik heb toen direct de klantenservice gebeld met het verzoek dit alsnog in orde te maken.
Dat kon niet. De enige manier was het terugsturen van het toestel en de hele procedure overnieuw te toen.

Op 11 maart de telefoon teruggestuurd.
Op 14 maart een telefoontje gehad van Vodafone dat deze binnen was gekomen en of ze de bestelling in z’n geheel moesten annuleren.
Dit heb ik bevestigd.

Vervolgens ruim 3 maanden moeten wachten op het terugstorten van de 329 euro.
Na een klacht ingediend te hebben bij www.QQLQ.nl is dit overigens wel snel geregeld.

Nu heb ik dus geen telefoon en geen simkaart maar schrijft vodafone nog steeds geld af van mijn rekening. Weigeren ze de reeds afgeschreven bedragen terug te boeken en krijg ik zelfs een soort betalingen herinnering???

Vodafone wil dus geld afschrijven voor een telefoon en een simkaart die ik op hun advies heb teruggestuurd??????

Terugstorten van de afgeschreven bedragen.
Een schriftelijke bevestiging dat alles is geannuleerd.

Daarna noooooit meer iets van dit waardeloze bedrijf te hoeven horen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 27 oktober 2011 om 13:30 geantwoord

Abonnement is geannuleerd. Klant reactie gestuurd via e-mail.

Heeft op 05 november 2011 om 12:34 geantwoord

Het probleem is simpel weg nog niet opgelost.
Krijg nog steeds een betalingsherinnering met datum 1-11-11.

Zelfs een klacht behandelen blijkt moeilijk te zijn....

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door L. E. van Veen