Klacht: Geen telefoon, geen internet. Slechte klantenservice

op 14 augustus 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Met mooie praatjes zijn wij bij ons bedrijf door bel centrale binnengehaald. Nu hebben wij sinds we bij bel centrale zijn niet anders dan problemen met internet en telefonie. We worden door de klantenservice niet geholpen. Wel word er een service contract aangesmeerd om ons 24/7 te helpen.

We hebben telefoon en internet nodig binnen ons bedrijven om bestellingen te ontvangen en voor de pin apparatuur. We zijn nu al redelijk wat omzet misgelopen door bel centrale en worden nog steeds niet geholpen.

Als wij een goed werkende internet en telefoon lijn krijgen zijn wij tevreden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 14 augustus 2017 om 16:12 geantwoord

Beste heer Suykerbuik,

Zojuist hebben wij elkaar gesproken.
Er is vandaag een monteur van Belcentrale bij u op locatie geweest en gelukkig werkt alles nu weer naar behoren. We betreuren het dat dit even heeft geduurd, hierom hoor u spoedig van mij over een tegemoetkoming.
Dank voor uw geduld! Ik hoop dat u tevreden bent met de oplossing, en vraag u dan ook mijn oplossing te beoordelen.

Vriendelijke groet, Team Belcentrale.

Alle klachten die gemeld zijn door SnackpointDeGans