Klacht: Geen tegemoetkoming

op 12 augustus 2017 over Prepaidzero in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de vakantie 2x 3GB data kaartje voor de mifi router gekocht bij Prepaid Zero. slechts 1 Sim. kaartje werkte volgens behoren.
Andere kaart slecht 350Mb van de 3GB kunnen gebruiken omdat er slecht of zelfs geen verbinding was met een andere provider ( BYTELL )
Meerdere dingen geprobeerd om t werkend te krijgen helaas.
In de vakantie periode gemaild met Prepaid Zero, ondanks belofte binnen 24 uur te reageren, wordt er een standard bericht terug gestuurd.
Op de replay van de mail wordt helemaal niet gereageerd.
Terug in Nederland contact opgenomen met de firma, geven helemaal geen medewerking en schermen met hun algemene voorwaarden.
Waarom 1 kaartje wel werkt en de andere niet, wordt niet op gereageerd. 2 kaartjes incl. de verzendkosten waren € 86,- daar mag je toch wel iets voor verlangen.

Gewenste Oplossing:

Minimaal het vergoeden van 1x de aangekochte simkaart van 3GB.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter195