Klacht: Geen tablet ontvangen

op 30 november 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gestart met Kalligrafie waarbij een tablet werd aangeboden. Deze heb ik niet ontvangen.
In maart gebeld met NHA. Ik moest nog wat geduld hebben. Nu in november raakt mijn geduld op. Ik bel weer met NHA. De telefoniste meldt dat in maart de tablet is toegezonden. Ik geef aan dat ik gebeld heb in maart en dat ik nog steeds geen tablet heb ontvangen. Volgens NHA ben ik nu te laat met dit signaal. Ze kunnen nu niet meer achterhalen of Post.nl een fout heeft gemaakt. Ook dat ik gebeld heb staat niet in hun systeem. Deze firma doet beloftes en komt ze niet na.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de tablet ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

5 dagen geleden - Geachte mevrouw Popkema, We hebben uw klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan de eindverantwoordelijke. Binnen 10 werkdagen verwachten wij u te kunnen voorzien van een schriftelijke, inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 08 december 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Esmee2