Klacht: Geen Spotta ontvangen

op 08 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe is mogelijk dat nog geen oplossing is gevonden voor het bezorgen van Spotta in onze Wijk. Ik zie in andere Straaten wel goed bezorgd wordt. Het bijna drie Maanden dat we geen Spotta ontvangen hebben. De beloftes komen jullie niet naar.

Gewenste Oplossing:

Zijn pas tevreden wanneer we weer Spotta in de Brievenbus vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 juni 2021 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Albrecht,

Spijtig om te horen dat de bezorging van de folders op uw adres niet goed verloopt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen.

Uw wijk heeft onze aandacht. Achter de schermen doen wij ons uiterste best om uw klacht op te lossen.

Excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door manni