Klacht: Geen SERVICE en geen garantie?

op 13 juli 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben 4 weken geleden onze nieuwe bijkeuken geplaatst met inbouwapparatuur van Bauknecht: een vriezer en een koelkast.

Nu is een laad van de vriezer kapot: het railsysteem zit los / de laad werkt due niet, kan niet gebruikt worden.

Kontakt met Bauknecht klantenservice gezocht: het gesprek is naar 30 minuten zonder oplossing door Bauknecht afgebroken: gewoon de telefoon uit gezet. Hun verhaal was: dit soort gesbrekken worden niet vergoed, moet door ons zelf zijn veroorzaakt etc. Gewoon absoluut geen attentie voor de klant: dit apparaat is nieuw geinstalleerd en was kapot bij installatie: 2 jaar garantie: dan verwachten wij, dat iemand ons helpt en dat het telefoon niet gewoon opgelegd wordt.

Het geheel (Keuken en apparatuur) is door het bedriijf Raaymakers B.V. te Mariahout gekocht en bij ons geinstalleerd.

Ik hope via deze platform naar een oplossing te komen.

Met vriendelijke groeten,
Thomas

railsysteem in vriezer is gerepareerd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tglatzel