Klacht: Geen service, compleet chaos en geen interesse in tevreden klanten!

op 02 mei 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een keuken bij Bruynzeel gekocht. Tot zover alles goed. Aardige behulpzame mensen en service.
Echter, dit draaide om 180 graden nadat de handtekening gezet was. Vanaf dat moment is Bruynzeel niet meer berijkbaar! Handtekeningen werden verfalst, men word niet meer terug gebeld, benodigde informatie voor de installatie wordt niet doorgegeven, er wordt niet teruggebeld vanuit de winkel. Op hoofdkantoor word gezegd wij hebben het druk en weten nog niet of iemand uw terug kan bellen. Na dreiging met annulering wordt dan teruggebeld, maar dan nog word aangegeven “wij zijn onderbezet”. Op de vraag hoe zij al de ellende weer goed willen maken wordt aangegeven: “wij gaan bij uw ons best doen om alles in een keer goed te monteren” mag ik dat als klant niet standaard verwachten? Blijkt dus bij Bruynzeel niet het geval te zijn! Wij heb er helemaal geen vertrouwen meer in dat dit nog goed gaat komen en ik zal ook niet aanraden om bij Bruynzeel een keuken te kopen. Zeer onprofessioneel bedrijf.

Als Bruynzeel een berispelijke tegemoetkoming aanbied ter compensatie van al de ellende!

Alle klachten die gemeld zijn door Ni90210