Klacht: Geen service

Mendy1988 op 10 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zijn bestellingen geplaatst onder mijn naam. Deze bestellingen wil II onderscheppen met PostNL. Maar ik wordt niet geholpen. Dan geef ik aan dat ik samen een oplossing wil zoelen. Mevrouw geeft aan dat ze niks kan doen. Waarna ik aangeef dat ik een klacht wil indienen en haar naam wil. Ze zegt haar naam en verbreekt de verbinding.

Dat er een oplossing wordt gezocht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over pakketten die niet door u zijn besteld maar wel op uw adres worden bezorgd. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze. Graag zou ik van u de barcodes van de pakketten ontvangen waar het omgaat. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mendy1988

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik kom graag met u in contact. Op welk nummer kan ik u bereiken? Groetjes, Mendy Janssen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 december 2021 om 12:31 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat u graag telefonisch contact wenst.

Helaas heb ik geen ander telefoonnummer dan welke u heeft gebruikt voor het contact met de klantenservice. Kunt u ons meer informatie geven over de pakketten welke niet voor u bestemd zijn?

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mendy1988