Klacht: Geen Service

op 22 december 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb op zondag 17 december een order geplaatst. Order nummer 31101236039. De levertijd stond op 3 werkdagen. Ik heb op 18 december contact gehad met het bedrijf. Er werd aangegeven dat ik in de middag/ avond een traceercode zou ontvangen en dat mijn bestelling geleverd zou worden. Indien het niet het geval zou zijn, zou ik een e- mail ontvangen waarin zou worden aangegeven dat mijn bestelling vertraagd was. Om een lang verhaal kort te maken. Het is nu vrijdag 22 december. Ondanks meerdere malen contact met de klanten service kan niemand mij vertellen wanneer mijn bestelling komt of dat ik mijn geld voor de feestdagen terug heb. Niemand van de klantenservice doet ook maar een stapje extra terwijl in dit geval VidaXL toch echt fout zit. Moet ik maar afwachten.

Ik heb nog nóóit zo een slechte service gehad van een postorderbedrijf.

Ik ben tevreden wanneer ik vandaag of mijn pakket of mijn geld ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 22 december 2017 om 17:30 geantwoord

Beste mevrouw Van Ampt,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij vandaag telefonisch met u contact opgenomen.

Wij betreuren het zeer dat u tot op heden geen bestelling heeft ontvangen en bieden u hiervoor nogmaals onze excuses aan. Inmiddels wordt het aankoopbedrag teruggeboekt op uw rekening en hebben wij u nog een extra voucher aangeboden voor het ongemak.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses nogmaals voor al het ongemak.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door AMPT