Klacht: Geen service

op 20 augustus 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb een premiumaccount genomen, 19,95 euro, maar sindsdien kan ik niet zoeken op woningen. Voor ik betaalde kon ik de huurwoningen wel zien en na het ‘premium account’ werkt de site opeens niet meer. Ik wil mijn geld terug.

Als de website fatsoenlijk zou werken. En ik mijn geld terugkrijg en niets met de website te maken heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 14 september 2016 om 13:54 geantwoord

Inmiddels is er contact opgenomen met de heer of mevrouw Al Sammarrai. Hierbij hebben we geprobeerd te achterhalen waarom de website van Huurstunt niet werkt en hebben we tips gestuurd voor een optimaal gebruik van de website.

Aangezien we in de veronderstelling zijn dat we de heer of mevrouw Al Sammarrai hiermee voldoende geïnformeerd hebben sluiten we deze klacht.

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Al Samarrai, In uw reactie geeft u aan niet in te kunnen loggen op Huurstunt.nl. Zoals aangegeven in de e-mail die wij u hebben gestuurd heeft u tijdens de registratie zelf het wachtwoord bedacht. Deze kunt u gebruiken bij het inloggen op uw account. Wanneer u het wachtwoord niet meer weet, dan kunt u te allen tijde een nieuw wachtwoord aanvragen op de homepagina. Hiermee kunt u alsnog inloggen. Het Premium Account is op 20 augustus j.l. opgezegd. Aangezien u deze binnen de eerste periode heeft opgezegd heeft u enkel te maken gehad met één factuur. Deze dient u te voldoen aangezien uw account actief is geweest en u tijdens de registratie heeft ingestemd met het afzien van het herroepingsrecht. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door D1989