Klacht: Geen service

op 08 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft iemand voor mij een pakket verzonden met DHL. Het pakket kwam aan bij het afhaalcentrum, waar ik bericht van ontving. Nergens staat vermeld dat het pakket binnen een week (5 werkdagen) opgehaald moest worden. In die 5 werkdagen zit een feestdag, maar die telt kennelijk niet mee in het systeem. Het ging dus maar om 4 werkdagen. Ik zat die week in de nachtdienst en slaap dan overdag. Met andere woorden: tijdens kantoortijden kan ik geen pakket ophalen. Geen probleem, want in de herinnering wordt ook niets gemeld over het ophalen binnen 5 werkdagen. De herinnering erna echter, meldt dat ik nog twee dagen de tijd heb. En juist dat bericht heb ik toen niet gezien/gelezen. Ik controleer niet iedere dag mijn email. Dus: pakket weg…. Hartstikke fijn! Ik heb gebeld met Matthijs van de klantenservice. Of: klantengeenservice. Wat een attitude, wat een manier van praten. Star, onbeschoft. Er kwam geen oplossing. Volgens Matthijs (die zijn achternaam niet wou noemen) was het allemaal de schuld van de verzender. Die had de voorwaarden moeten lezen en die had mij voor moeten lichten. Dus, die moet de nieuwe verzendkosten betalen. Wat een belachelijke service, DHL. Via Facebook vang je evengoed bot, helemaal geen reactie op mijn berichten!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag zien dat DHL reageert op mijn bericht en alsnog mijn pakket aan mij aanbiedt, zonder extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Marlies83