Klacht: geen serieuze klachtenafhandeling

op 03 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als je binnen een maand tijd 6 poststukken binnen krijgt die niet voor jou bedoeld zijn is dat wel erg veel. Maar wat nog wel erger is, is dat je klacht niet serieus wordt afgehandeld.
Als ze in elke mail die ze sturen zeggen dat je telefonisch niet te bereiken bent terwijl je een bedrijf bent wat op kantoor tijden ten alle tijden telefonisch bereikbaar is, is dat wel erg vreemd. Ook wordt er niet ingegaan op je reactie maar krijg je gewoon een standaard reactie.
Hoe kan er gezegd worden dat een klacht wordt afgehandeld terwijl ze nog niet alle informatie hebben over de klacht. Als je dit aangeeft krijg je gewoon weer dezelfde standaard mail van ze.

Een serieuze en eerlijke benadering van de klant/klacht en geen standaard mails die iedereen krijgt.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door vdkaaij