Klacht: Geen retourbewijzen meer?

op 29 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 13 mei 2016 een pakket retour gestuurd naar verzender.
Volgens het Kialapunt in Stein ( limburg) is kiala nu in samenwerking met UPS en worden er geen retourbewjzen meer overhandigd?
Vond dit al heel vreemd, en mijn nare gevoel hierbij is uitgekomen.
Ontvanger beweert geen retour te hebben ontvangen.
Nu een week te hebben gemaild met Kiala ( die ook in mijn mail beweert geen retourbewijzen meer te geven) word ik afgescheept naar UPS.
Maar je kan ook bij UPS niet terecht zonder traceernummer….Iets wat het Kialapunt weigerd mij te geven….
Word van kastje naar de muur gestuurd…en krijg nergens een antwoord die mij helpt.

Gewenste Oplossing:

Een traceernummer van mijn retourpakket. Daar ik na mijn inziens alles correct heb afgenadeld lijkt het me fijn ook eens correct te worden behandeld....Maar op dit moment voel ik me in een hoek geschopt.

Graag een oplossing
En waarom geen retourbewijzen meer? Dit brengt aleen maar stress met zich mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra