Klacht: geen retour betaling van te veel overgeboekt bij Online.nl

op 12 juli 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heb ik de laatste nota van Online.nl twee maal overgeboekt, op zich geen probleem. Maar na twee keer tel. contact en een derde poging tot; geen resultaat.de laatste medewerkster die ik gesproken heb zei dat ze het in de gaten hield en zodra het de eerste was zou het geregeld worden.( Eerder kan het niet teruggeboekt worden? ) Ok, maar verder niets meer.

Klant W2289595

Gewenste Oplossing:

Teveel betaald geld retour op de rekening.met excuus dat het niet is goed gegaan en voortaan niet onnodig me naar de klantenservice laten bellen als er niet meer wordt opgenomen ( tijd 17:55 ) Eerder kon niet helaas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dirkvdvelde