Klacht: Geen resultaat

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik schreef op 4 juni onderstaande mail, en kreeg nog geen reactie…..

Goedemorgen,

Ik heb gisteren met u gebeld ivm een sterke, vieze rioollucht die in onze badkamer hangt.
Gistermiddag is een medewerker van uw bedrijf gekomen en is ongeveer drie kwartier bezig geweest. Ik heb hem laten zien dat alle afvoeren zo te zien normaal water afvoeren en heb uitgelegd over de sterke stank die zich voordoet.
Vervolgens is de toiletpot losgeschroefd en is de afvoerleiding via het toilet met een roterende spiraal bewerkt.
Ik heb voor deze werkzaamheden 947 euro moeten betalen; ik denk dat we er dan van mogen uitgaan dat de klacht over is. Nee dus. Al na anderhalf uur stonk het opnieuw in de badkamer.
Uitermate teleurstellend dus. Ik denk dat ik, bij een bedrijf dat daarin gespecialiseerd is, mag verwachten dat de oorzaak wordt aangepakt.
Wat gaat u daar aan doen?
In afwachting van uw bericht,

Met vriendelijke groet,

Rob Jansen
Emmalaan 13
3911BB Rhenen

0317 614174
06 22 40 81 89

Gewenste Oplossing:

Ik heb dus geen reactie gekregen op mijn mail.
Inmiddels is het probleem opgelost.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over F.S.service en Onderhoud

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over F.S.service en Onderhoud nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.G.Jansen