Klacht: Geen resultaat

op 06 juni 2021 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Vorig jaar augustus werd ik benaderd door MKB clickservice om een marketing pakket af te nemen. Was speciaal uitgeselecteerd. Gladde verkoper aan tafel en gelijk moeten beslissen. Mijn bedrijf was op dat moment in een cruciale fase, stoppen of toch doorgaan. Toch besloten om toch met hun in zee te gaan om op deze manier nog klanten te kunnen krijgen. Kreeg volgens de verkoper zeker 3000 euro korting. We zijn nu ruim 8 maanden verder incl een stevige lockdown en tot op heden geen enkele respons gehad. Kost iedere maand 266 euro en het levert tot nu toe niets op. heb aangegeven dat mijn bedrijf per 1 september a.s. gaat stoppen, er wordt nu intern overlegd maar ws moet ik de volle 24 maanden van het contract volmaken. Klaag maandelijks over het feit dat er geen respons is, wordt steeds een en ander aangepast, moeten we dan weer een paar maanden aankijken, en de rekening komt iedere maand weer terug. Loze beloftes, een waardeloos bedrijf! Ga er nooit mee in zee!!

Ik wil per 1 september a.s. stoppen met mijn onderneming en dan dus ook niet meer voor diensten betalen voor een bedrijf wat niet meer bestaat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan van Wijnen