Klacht: Geen restitutie

op 27 juli 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 juli 2017 stg mollie bv verzocht wegens non- levering door leverancier
Bedrag te restitueren. 1 uur later door leverancier gebeld dat product reeds ter verzending is aangeboden. Aan mijn verzoek tot restitutie dus niet voldaan.
Stg mollie bv heeft sec mijn verzoek aan leverancier doorgegeven. Dus ik vermoed dat stg mollie bv met leverancier Groothandel Coopman (website en telefoonnummer onbereikbaar) onder 1 hoedje speelt.

Gewenste Oplossing:

Wanne er ik word gerestitueerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 22071954