Klacht: Geen respons over de incasso en welke dit is

op 23 maart 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere keren contact met ze geprobeerd te zoeken, ik krijg geen respons van het incassobureau van wat de vordering is, van welke instantie. Ik geef aan niet te betalen voor iets van wat ik niet weet wat het is.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet of de vordering terecht is of niet. Ik heb bewijs dat ik contact heb opgenomen, meerdere malen, per e-mail, respons op sms. Ik weet niet van wat het is, ken Focum finance niet, ik weet niet wat ik daar heb afgenomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 18 april 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 april 2016 om 01:30 geantwoord

Ik heb een voorstel gedaan, vervolgens krijg ik een brief of ik een voorstel wil doen en weer contact wil opnemen. Ik zit aan de beslagvrije voet. Dus meer dan 15 euro wordt het niet. Extra kosten mogen niet zomaar en volgens mij moet iedereen zich eraan houden aan de beslagvrije voet. Dan gaan ze weer tijd rekken en wachten op een reacrie die ze al gehad hebben. Daarnaast heb ik de gehele bestelling nooit ontvangen want ik heb nooit nutridrink ontvangen. Dus betaal ook nog eens voor niets. Heb contact opgenomen met de monitor en de rechtsbijstand.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda89.