Klacht: Geen reserveringsbevestiging of tickets ontvangen op de mail.

op 31 juli 2016 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een 2 tickets inclusief auto geboekt maar ik heb geen mail met de tickets of bevestiging ontvangen. Ik heb een reis te gaan van 12 uur met de auto voordat ik bij de boot ben. Helaas door nalatigheid van directferries kan ik niet de reis voortzetten met het idee de boot niet in te kunnen met alleen als bewijs de afschrijving van de boeking. Ik zit nu in het hotel met onzekerheid. Heel teleurstellend en amateuristisch.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik zo snel mogelijk weer mijn reis kan voortzetten en wanneer mijn financiële en emotionele schade word vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouraarassi