Klacht: geen reklame folder ontvangen

Ron Boetskens op 06 juli 2020 over Spotta in de categorie Reclame

wekenlang hebben wij geen reklamefolder meer ontvangen.
sinds drie weken ging het weer goed.
afgelopen week echter weer geen folders in de bus

als ik iedere week de folders ontvang in de brievenbus

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2020 om 09:49 geantwoord

Beste Ron Boetskens,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt.

We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Zijn er misschien bijzonderheden waardoor de bezorger de folders niet bij je brengt (te denken valt aan een sticker tegen verkopers, brievenbus op een lastige plek). We horen het graag van je zodat wij het met de bezorger kunnen oplossen.

Verder is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Boetskens