Klacht: Geen rekening met me vaste verplichtingen

op 15 maart 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een loonbeslag door Syncasso. Hierbij is een beslag vrije voet foutief berekend. Ik heb hem zelf berekend met de VTLB-calculator, maar het klopt gewoon niet. Daarnaast had ik regelingen lopen voor aflossing van andere schulden, welke ik nu niet kan nakomen doordat ik geen geld overhoud. Inmiddels komen de andere partijen met inboedelbeslag en andere maatregelen en ik kan niets doen omdat Syncasso ook op de verschillende mails die ik stuur, niet meer reageert.

Als er een reactie kom, en ik me andere verplichtingen kan nakomen.
De openstaande post bij hun inlossen, en ondertussen me andere verplichtingen ook nog na kunnen komen, en geld om te eten heb.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 20 maart 2017 om 12:53 geantwoord

Naar aanleiding van deze klacht is er contact geweest met de heer Doorgeest. Er is met hem gesproken over het beslag en de gehanteerde beslagvrije voet. Anders dan de heer Doorgeest meende, was de beslagvrije voet wel juist berekend. Uit coulance is de beslagvrije voet echter verhoogd. Syncasso meent dat de klacht hiermee is afgehandeld.

Afdeling Klachtenbehandeling Syncasso

Alle klachten die gemeld zijn door floris.doorgeest
x