Klacht: Geen regeling mogelijk

op 18 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Enkele maanden geleden heb ik ivm een achterstallige betaling bij otto een brief gekregen van directpay om het totaal bedrag in 1 keer te voldoen. Ik heb toen een mail gestuurd met de vraag
of ik het totaal bedrag in termijnen kon betalen. Vervolgens ontvang ik geen reactie, enkele weken later besloten
er nog een mail heen te sturen. Eindelijk een reactie maar het totaal bedrag was inmiddels ook alweer verhoogd en geen regeling mogelijk.

Toch maar telefoontje gepleegd maar hier enorm spijt van. Onbeschoft behandelend en je word vernederd door de medewerkers.

Vervolgens word alles door gestuurd naar webcasso, brief ontvangen met verzoek tot betaling. Meerdere mails gestuurd
naar webcasso met vraag of ik het in termijnen kan betalen. Als alleenstaande moeder van 2 kinderen en een lage
ziektewet uitkering is het voor mij onmogelijk het bedrag in 1 keer te voldoen. Reactie ontvangen dat het in
dit stadium van het traject niet mogelijk is om een regeling te treffen. Telefonisch contact is bijna onmogelijk, na 40 min
wachten nog niemand aan de telefoon.

Uiteindelijk een brief ontvangen van Van den Bergh&Partners gerechtsdeurwaarders en incassospecialisten. Weer verzoek
om totaal bedrag te voldoen. Mail gestuurd voor regeling maar precies zelfde reactie als van webcasso en door hun
ondertekend: het is niet mogelijk.

Ik begrijp niet dat een regeling niet mogelijk is. Heb hier een brief liggen van webcasso dat ze er niet zijn
om je op kosten te jagen maar het altijd mogelijk is om een regeling te treffen. Maar als je een regeling aan
vraagt dan kan het niet.

Ik ben tevreden zodra ik een regeling heb afgesproken met webcasso zodat ik het bedrag kan afbetalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 20 juli 2017 om 17:13 geantwoord