Klacht: geen regeling kunnen treffen, telefonisch niet bereikbaar

op 14 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangezien ik een bijstandsuitkering heb en alleenstaande moeder ben kan ik niet in 1x de betaling voldoen die webcasso mij gestuurd heeft.

Telefonisch zijn ze niet bereikbaar na 27x geprobeerd te bellen.
En betaling is niet mogelijk in termijnen.
Het is voor mij niet mogelijk om alles in 1x te betalen omdat ik al van het minimumloon leef.
Graag een passende oplossing zodat ik dit bedrag in termijnen kan betalen en webcasso met mij contact opneemt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een regeling komt en webcasso contact met mij opneemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 18 september 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anne8888