Klacht: Geen reclamefolder cöop

op 28 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg normaal gesproken op zaterdag altijd de cöopfolder samen met de Albert heijnfolder. Vandaag geen cöopfolder ontvangen,dit is niet de 1e keer.

Als ik gewoon elke week de folder krijg

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Abbel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u de folder van de Coop niet ontvangen heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Kunt u aangeven of de folder van de Albert Heijn deze betreffende zaterdag wel op de juiste wijze bij u bezorgd is? En heeft u deze dag of de eerstvolgende werkdag de folder van de Coop nog ontvangen? Kunt u ook aangeven wanneer u de betreffende folder eerder niet heeft ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de aanvullende informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 14:29 geantwoord

Geachte mevrouw Abbel,

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]