Klacht: Geen reclamefolder cöop

op 28 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg normaal gesproken op zaterdag altijd de cöopfolder samen met de Albert heijnfolder. Vandaag geen cöopfolder ontvangen,dit is niet de 1e keer.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon elke week de folder krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Abbel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u de folder van de Coop niet ontvangen heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Kunt u aangeven of de folder van de Albert Heijn deze betreffende zaterdag wel op de juiste wijze bij u bezorgd is? En heeft u deze dag of de eerstvolgende werkdag de folder van de Coop nog ontvangen? Kunt u ook aangeven wanneer u de betreffende folder eerder niet heeft ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de aanvullende informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Abbel,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]