Klacht: GEEN RECLAME VAN WEEK 40 T/M 49

HRKS33311 op 07 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

GRAAG ZOU IK ZO SPOEDIG MOGELIJK EINDELIJK WEER EENS RECLAME ONTVANGEN, IEDERE WEEK A.U.B
Digitaal is geen optie.!!!

Gewenste Oplossing:

HET WORDT WAARSCHIJNLIJK EEN NIEUWJAARS CADEAU, IEDERE WEEK WEER NORMAAL RECLAME ONTVANGEN.!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 december 2021 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Riemens,

Jammer op te vernemen dat de bezorging tot op heden niet goed gaat. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht bij de regio manager.

De bezorg afdeling pakt het verder op en heeft haar volledige aandacht op de bezorging in uw wijk. Zij hebben de bezorger gewaarschuwd. Mocht deze klacht zicht toch herhalen dan zullen zij andere maatregelen treffen.

Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

HRKS33311

Heeft op 07 december 2021 om 17:10 geantwoord

De oplossing is al meerdere malen gesuggereerd maar niets van terecht gekomen.
Dus is nog niets opgelost.!

Alle klachten die gemeld zijn door HRKS33311