Klacht: Geen reclame folders ontvangen

Peter Vermant op 20 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Voor de 2 week weer geen reclame folders ontvangen. Veenoord. 7844LX van hogendorpstraat.

Het gaat 3 weken goed en dan is het weer zover ,maar alicht worden de bezorgers nog wel betaald,????
De meeste aanbiedingen beginnen op maandag en niet op woensdag.
De reclame folder moet toch betaald worden door de opdrachtgever. B.v. coop,plus, aldi, lidl, en noem maar op, deze verliezen veel omzet door dit, en het lijkt dat er weinig of niets wordt aan gedaan. Wij zijn alicht niet de eninge die hier problemen mee heeft,???
Tijd voor actie

Dat er teminste terug goede bezorgers komen die wel hun wek doen ze worden er voor betaald,

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 september 2021 om 13:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw herhaalmelding over het niet ontvangen van het folderpakket is in goede orde ontvangen.

Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Het was de bedoeling dat u het folderpakket thuis had moeten ontvangen. Daarom hebben wij de melding opnieuw in behandeling genomen:

• De melding wordt doorgeven aan de afdeling bezorgen. Zij zullen in gesprek gaan met de bezorger van uw wijk en geven hem/haar een officiële waarschuwing.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van 14 dagen is hersteld.
• Heeft u na de termijn van 14 dagen nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip.

Afdeling Kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Vermant