Klacht: Geen reclame folder ontvangen

op 15 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 mei 2020 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yalda Musawi,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

Bezorging
De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van deze week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf nu weer in de brievenbus. Uiterlijk dinsdagavond om 19:00.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je weer veel plezier beleeft aan de folders.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https:www.spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Yaldamusawi