Klacht: Geen realistische betalingsregeling kunnen treffen met GGN

op 11 mei 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Op 25 april 2017 kreeg ik een brief en mail binnen, dat ik voor 2 mei het gehele bedrag van 4200,- moest betalen.

Hiervoor heb ik telefonisch contact gehad met GGN, om een betalingsregeling te treffen.
Ik ben bezig met schuldhulpverlening en wil graag van alle schulden af. Hierdoor heb ik meerdere betalingsregelingen lopen bij verschillende instanties.

Maar GGN dwingt een betalingsregeling van 700,- p/m af en anders dreigen ze met beslaglegging van goederen.

1 keer heb in de 700,- met moeite kunnen betalen, vervolgens heb ik vandaag weer met GGN gebeld en heb Ik aangegeven dat het mij 1 x is gelukt de 700,- te betalen en nogmaals aangegeven dat ik meerdere betalingsregelingen heb lopen. Dus niet meer dan 100,- per maand kan aflossen.

Ik wil net zo graag van de schulden af , als dat zij geld willen ontvangen. Maar mw. Van Delft gaf aan, dat er alleen een betalingsregeling van 300,- p/m kan worden getroffen. Lukt dat niet? Dan wordt er gelijk weer gedreigd met beslaglegging van goederen, vertelde mw. Van Delft aan de telefoon.

Dit terwijl ik aangeef wél 100,- per maand af te kunnen betalen en daarvoor een betalingsregeling te treffen.

Ze luisteren niet eens aan de telefoon, erg spijtig. Dit terwijl ik juist graag van de schuld af wil.

Ik ben tevreden van een betalingsregeling van 100,- p/m. Omdat dit het uiterste is wat ik kan missen, in combinatie met de andere betalingsregelingen van andere instanties

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 mei 2017 om 16:19 geantwoord

Wij hebben uw klacht vandaag behandeld en u een reactie per e-mail gestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke gegevens op de site. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van de klacht, dan kunt u deze indienen via het contactformulier: https://contact.ggn.nl/.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Acm1990