Klacht: geen reakties

op 02 augustus 2016 over Ferratum in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reeds 3x een aanvraag bij dit bedrijf gedaan, echter gaat het steeds met horten en stoten. De klantenservice is alleen per mail bereikbaar en op je mails krijg je geen antwoord. Je zou als bestaande klant binnen een uur je geld hebben, maar mijn ervaringen zijn anders. Ook nu weer bij mijn 3e aanvraag gaat het mis. In mijn ferratum niets te vinden over mijn gedane aanvraag (1/8) en reakties op mail blijven uit. Misschien iets fout gedaan denk je dan en dus opnieuw aanvraag gedaan. Binnen no-time reaktie op de mail dat de aanvraag afgewezen is omdat er reeds een aanvraag in behandeling is. Ik reageer op deze mail en wederom geen reaktie. Ronduit schandalig dat er niet gereageerd word, je betaald tenslotte genoeg (veel) voor de garantstelling en ik heb altijd op tijd terugbetaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen nu en 1 uur bericht krijg en bij een evt.volgende aanvraag niet weer met hetzelfde probleem zit.

Alle klachten die gemeld zijn door lida materman