Klacht: Geen reaktie op aanvraag retouradres.

op 12 december 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 1 december een cameratje gekocht, en willen het graag retourzenden omdat mijn man het 2x heeft gekregen. Ik heb nu 2x een email gestuurd om het retouradres te krijgen, met een goedkoper verzendtarief zoals op de website staat. Heb nu al 2x een email gestuurd en krijg maar geen reactie. Er is een retourtermijn van 14 dagen, dat is overmorgen. Ik vind het echt waardeloze service, al helemaal als er nergens een retouradres te vinden is.

Gewenste Oplossing:

Als ik het retouradres krijg met het "goedkopere" tarief, en dat het geld dat ik terug krijg niet te lang gaat duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sbroekman79