Klacht: Geen reacties van Hotel Group

op 16 oktober 2011 over Hotel Group in de categorie Hotels

Ik ben begin september telefonisch benaderd door hotel group, over dat ik een gratis reis heb gewonnen naar Istanbul of Antalya, ik had weinig tijd en de meneer aan de telefoon zei dat hij alle informatie kon opsturen. dat vond ik oke. en toen kwam de bandopname ik moest antwoord geven op vragen over mijn gegevens zoals jouw naam is dit, en jouw adres is dit enz. Vervolgens heb ik helemaal niks thuis gekregen maar er was 29 september wel 153,95 euro van mijn rekening afgeschreven door hotel group. dus heb ik het bedrag direct laten terugstorneren door de bank. ik heb ook telefonisch en meerdere malen met mail contact met ze gehad, de vrouw aan de telefoon zei dat ik telefonisch akkoord was gegaan met een 2-jarig abonnement. ze zei dat ik het pakketje ( wat ik nooit heb ontvangen) binnen 7 dagen moest terugsturen. Tijdens het eerste telefoon gesprek is er helemaal niks gezegd over een 2-jarig abonnement en de kosten daar van, ook niet tijdens de band-opname, terwijl volgens de wet geldt dat bij een aankoop op afstand alles HEEL GOED uitgelegd moet worden over het product en de prijs. En dit is duidelijk totaal niet gebeurd.

Ik heb toen gevraagd om het bewijs dat ze het pakketje wel degelijk hebben opgestuurd, en de bandopname van het telefoongesprek als een audio-bestand zodat ik me eigen stem kan horen.

Twee weken later nog steeds geen bericht terug van hotel group, maar wel van MKBusiness namelijk een incasso van 153,95. Dit vind ik heel raar want ik vraag netjes aan hotel group om het bewijs dat ik ben akkoord gegaan met een 2-jarig abonnement, want als dat namelijk zo is dan betaal ik wel. maar in plaats van het bewijs optesturen sturen ze incasso op me af.

Ik wil dat de incasso acties worden teruggetrokken, of dat ze op zijn minst de incasso-actie tijdelijk terugtrekken/stopzetten totdat ik het bewijs heb gehoord van het 2-jarig abonnement( audio bestand van de bandopname) en het bewijs dat ze een pakketje bij mij geleverd hebben

De INCASSO-ACTIE van MKBusiness moet teruggetrokken worden. Het BEWIJS dat er een pakketje geleverd is bij mij moet opgestuurd worden, en een AUDIO-BESTAND van de bandopname waarin ik volgens hotelgroup akkoord ben gegaan met een 2-jarig abonnement moet opgestuurd worden.

PAS ALS ER IS BEWEZEN DAT IK AKKOORD BEN GEGAAN MET EEN 2-JARIG ABONNEMENT VAN 153,95 EURO PER JAAR DAN GA IK BETALEN.

Alle klachten die gemeld zijn door picaso