Klacht: geen reacties op mails wel dagvraading

op 30 januari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Meerdere mails naar ggn gestuurd met daarin bescheiden als bankafschriften en de vraag aan de hand daarvan een regeling te treffen. Krijg niet eens een fatsoenlijk antwoord, maar als troost een dagvaarding. Schaam u. Andere deurwaarders reageren wel netjes. Tevens inzake dossier E Frijhoff een mail gestuurd met tekst en uitleg betaald en ook geen reactie.

Mail opzoeken lezen beoordelen en dagvaarding opschorten tot dat ik in gebreke lijf met betalen. En verder netjes reageren als klanten mail sturen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 08 februari 2018 om 10:34 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door BietjeJammer2017