Klacht: geen reacties op mail na aankoop

op 30 juni 2017 over LuxeBedden.nl in de categorie Bedden

Heb op 14 juni 2017 een bed -matrassen-lattenbodems (1 gewone verstelbare + 1 hoog/laag verstelbare) en poten gekocht bij Luxebedden.nl te Utrecht.. en een aanbetaling gedaan… Op dat moment wist ik niet dat de poten verstelbaar waren.. Toen ik daar achter kwam heb ik op 23/6 gebeld met Utrecht., daar kreeg ik te horen., dat ik mail moest sturen naar hoofdkantoor.. Dat meteen gedaan., met verzoek om 1 lattenbodem hoog/laag te annuleren en te vervangen voor een gewone verstelbare., (zoals die andere). verschil is (707,50 Euro) mail is ook dezelfde dag door hun geopend en gelezen..
Op 29/6 nog geen antwoord op mijn mail…..Wederom gebeld met Utrecht… (waar je helaas word afgescheept met het hetzelfde zinnetje.,(mail sturen naar Hoofdkantoor).. dat heb ik gedaan… en ook deze mail is na 10 minuten gelezen., maar geen antwoord.
Vandaag 30/6 om 11:45 uur weer gebeld met Utrecht., en gezegd dat ik voor 13:00 u een reactie verwacht…. Hij zou meteen bellen met hoofdkantoor en ik zou bericht krijgen., maar helaas nu 14:00 uur geen antwoord.

Als ik .. als mens met respect wordt behandeld en antwoord krijg op mijn mail..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LuxeBedden.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door gebruik