Klacht: Geen reactie, vertraagde buitenlandse post, onbeschofte mdw

op 06 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Drie klachten
1. Naar Cuba verstuurde zeer belangrijke post wordt niet binnen de door mdw beloofde 5 werkdagen bezorgd en is nog steeds niet bezorgd
2. Zeer onbeschofte klantenservice mdw
3. Klacht ingediend via de site wordt niet beantwoord

1. Uitzoeken waar de post op dit moment is. Vragen over de reden waarom post volgens track en trace pas na 5 (!) werkdagen überhaupt is verstuurd normaal beantwoorden
2. Klantenservice mdw aanspreken op onbeschoft gedrag
3. Alsnog via een medium reactie geven op mijn klacht
Graag door iemand met verstand van zaken contact laten opnemen, scheelt veel frustratie

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2016 om 13:34 geantwoord

Geachte mevrouw van Dijk,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw brief naar Cuba nog niet is aangekomen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Op basis van uw adresgegevens zie ik dat u via onze klantenservice reeds contact heeft opgenomen over een zending naar Cuba. Er is een navraagformulier verzonden waarmee een onderzoek naar uw brief gestart kan worden. Ik raad u aan om dit formulier in te vullen en retour te sturen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, of mocht dit om een andere zending gaan, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door AstridbcvD