Klacht: Geen reactie van Luxebedden

op 11 oktober 2017 over LuxeBedden.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag werden onze boxsprings geleverd. Hiermee bleek van alles (goed) mis. Kortom met geluk hebben wij het hoog/laag bed van Medipoint nog een enkele dagen kunnen verlengen, mijn vrouw heeft dit i.v.m. thuisdialyse beslist nodig.
Onze slaapkamer lijkt nu wel een opslagplaats haar boxspring kon niet gemonteerd worden en mijn boxspring bleek ook hoog/laag te zijn terwijl op de factuur en bestelbon duidelijk staat dat dit een “gewoon”verstelbare moet zijn. Uw collega Paul Vos zou het service formulier vrijdagmiddag persoonlijk nog bij u afleveren.

Ik verwacht vandaag een telefoontje van u wanneer e.e.a. word hersteld opdat het ziekenhuisbed weer opgehaald kan worden, heel boos ben ik op uw bedrijf dat een wanprestatie van de eerste orde heeft weten te leveren zou je niet verwachten van luxebedden.

Gewenste Oplossing:

Op korte termijn hersteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LuxeBedden.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Figge